MATE Team, Please contact us on 13 14 13 and press "1" for sales, or email your full address to. Digging up 15 meters of footpath to lay a new conduit wasn't an option so we agreed to change the existing line to the new premises. On time and helpful. Regards, So glad to hear you've had a great experience! Best thing ive done! Ltd. All Rights Reserved. Digging up 15 meters of footpath to lay a new conduit wasn't an option so we agreed to change the existing line to the new premises. Read more. Thank you Mate. Not too impressed at the moment and will have to look at other options if it doesn't pick up especially for the price I am paying for slow internet. When... asked about a refund was told "Please note that there is no credit applicable for any previous bill cycles as the discount was initially provided by nbn on a wholesale price and was only valid for new connections, not existing ones." No issues, customer service was quick and Highly rated with my experience! 4. Be perfect if there where a mobile app for nbn and mobile usuage or to change plans on app or change credit card details like the app of Aussie Broadband. good mates nbn - best for small households of 1-2 people; NBN 50 (Standard Plus) speed AKA. ProductReview.com.au has affiliate partnerships. 100% Aussie based support & 4.4 star Product Review rating 2 Award-winning customer service – Winner of 2020 & 2019 ‘Service Champion – Customer Service Team of the Year – Large’ award 3 Award-winning soul mates nbn™ plan 4 You contacted us in early October and advised that you wanted a connection in your main house as this was previously renovated. A miracle? The MATE team. An nbn technician appointment was organised by us to connect the main house. I am so unimpressed at the moment. Was on optus cable 90 b4 and haven't noticed any difference.Need to update list of compatible modems or criteria of modems...had to research myself and staff weren't sure if it was compatible. The connection in the granny flat was still active on the nbn network, and therefore, the charges that were billed to you were for two services. They moved me down to the NBN 50 but didn't reduce any of the $75 a month. So glad to hear you've had a great experience! Service is excellent. As a long term customer you would think a refund of a service that doesn't even exist would be the easy solution however unfortunately not. We can also confirm you made international calls from your mobile service and the plan you signed up for did not include any international calls to the country dialled in the package. The nbn Tec came out however they were unable to fit a new line in the existing conduit in the ground. Nonetheless, the charges for the month in advance were waived as a goodwill gesture, but any previous charges for this connection are not able to be waived as this was an active service that we were being billed for. Loving that Mate is local company. family of 4 and each with Technology so we may have internet movies going, gaming, you tube, searching, downloading, homeschooling on internet, happening all at any one time, so far all functions without lag and double faster speed and cheaper than Aus Broadband! Every Mate plan has unlimited data and no contracts. They worked out the issue however weren't prepared to refund the charge for the connection that wasn't even installed stating they still paid nbn for the month. An nbn technician appointment was organised by us to connect the main house. Meet my expectations. Unfortunately this wasn't communicated to Mate who billed me for 2 connections for ...Read more, We are sorry to hear that you feel this way.... Read more. This was NOT communicated to us at any point. As funny as it seems, it was just like talking with a mate! Regards, That's fine for the new connection but within an email from your team, the reduced cost was applicable to existing customers from Aug "and selected existing customers ongoing from August 2020, dependi... ng on how long the service had been active for." Extremely Happy and more than HIGHLY RECOMMEND Mate!!! Write a review on ProductReview.com.au! Thank you Mate. The nbn Tec came out however they were unable to fit a new line in the existing conduit in the ground. When I received my second Bill I called and queried it. They moved me down to the NBN 50 but didn't reduce any of the $75 a month. Have been with Mate for ages and was the first to recommend them to friends and family. We can certainly understand that this may be frustrating from your point of view, however, there was no error made on our part and we are unable to waive or refund any further charges. The Tech support guy used my name at least once to twice in every sentence, this is a p... assive aggressive way of communicating and a way of disarming a person in a conversation. We have no plans to offer IPv6 support at this stage. No issues, customer service was quick and Highly rated with my experience! Happy with the service. No connection or speed drop outs experienced till now. Well wasn’t I wrong!! Read more, Online signup was easyCommunication greatSpeed test was giving me 92mb on a wifi connectionHelp desk was actually helpful!! General disclaimer: All third party trademarks, images and copyrights on this page are used for the purpose of comparative advertising, criticism or review. The experience was amazing. MATE is another reliable option, reporting evening speeds of 83Mbps on NBN 100 plans, 42Mbps on NBN 50 plans, 19Mbps on NBN 25 plans, and 10Mbps on NBN 12 plans. 28 comments. Mate Communicate (also known as letsbemates) is a 100% Australian owned and their service centre are based in Wetherill Park NSW. Mate keeps its broadband offerings on separate pages, with ADSL and NBN plans accessible through buttons on the main page and the site navigation bar. Good service and support in getting connected. Thanks for providing this information.... We have passed this on for internal review. Plans are offered both no-contract and on a 6-month term, but skipping the contract means you’ll pay an extra $40 upfront if you include a Wi-Fi modem. Speed. Best provider out there! Unfortunately this wasn't communicated to Mate who billed me for 2 connections for ... a month. The Tech support guy used my name at least once to twice in every sentence, this is a p... assive aggressive way of communicating and a way of disarming a person in a conversation. We are really sorry to hear this, we can assure you our team would not intentionally treat anyone like an idiot. Great speed so far, Review collected in partnership with MATE. It is now Nov and was still charged $75. Great Australian company! Setup was 2 mins after we received mails that the service is up. Price is great to. We can also confirm you were already advised that you were NOT paying for the internet service before it was activated. They gave me the email for support, I emailed and received a call from support within minutes. 398682 I actually spoke to a manager (Tim or Adam I cant remember who was Tech support and who was the manager). Drops out, poor IT assistance, they treat you like an idiot. We have never claimed that our services are pre-paid, nor have we ever offered any alternate payment methods. Thank you Mates for setup. Nonetheless, you requested to place an nbn order to connect the main house anyway. Meet my expectations. My experience is of excelling in customer service and prompt connection with best speed and price rates! We can't see that you have contacted our support team to report any issues with your service? save hide report. Especially with more people working from home and using the internet ☺️. Read more. This is a public forum presenting user opinions on selected products and businesses, and as such the views expressed do not reflect the opinion of ProductReview.com.au. Posted by 1 … I decided to have my mobile service provided through Mate when support from my current provider was slow to non-existent. Have been with Mate for ages and was the first to recommend them to friends and family. Very glad to be with Mate! Real people. The technician moved over the lead-in cable and you were able to authenticate and get online with the details that were in your existing modem. Nonetheless, you requested to place an nbn order to connect the main house anyway. Very happy with product and price. NBN 50 plans also feature unlimited standard calls to Australian landlines. The MATE team. Was on optus cable 90 b4 and haven't noticed any difference.Need to update list of compatible modems or criteria of modems...had to research myself and staff weren't sure if it was compatible. The MATE team. When I received my second Bill I called and queried it. Mate Communicate are considered as NBN specialists with unlimited plans available across multiple technologies including FTTP, FTTN and FTTB. I’ve been connected for a bit over a month now and experienced no downtime. This was NOT communicated to us at any point. NBN performed a week long maintenance finishing on the 19/11. All plans come with no lock-in contracts and unlimited data included. MATE offers the usual NBN tiers with some slightly different names. Internet and mobile phone service are necessities of modern life, so it's important we have the best coverage and service at the best price possible. Companies can't alter or remove reviews from ProductReview.com.au. We are sorry to hear you feel this way.... We can confirm your plan was not eligible for the new pricing as this was passed on from nbn to new connections only initially. MATE is a ProductReview.com.au Awards Winner for 2018 and 2017. The technician moved over the lead-in cable and you were able to authenticate and get online with the details that were in your existing modem. Mate support staff had been excellent, knowledgeable, and patient with me as an an older person when I signed up for NBN. Further details in the disclaimer. At no point was the connection to the granny flat ever requested to be disconnected by you and at no point were we ever advised that two connections were not required. Great speed so far. Read more, I could not connect with wifi according to instructions. Easy going Tony helped me to re-setup my connection. Regards, 200%+. Read more. As a long term customer you would think a refund of a service that doesn't even exist would be the easy solution however unfortunately not. Please contact support@letsbemates.com.au for assistance. Regards, !Thanks Mate!!! We can see that you will be moving your services to another provider and when you do so, you will be able to retain your phone number provided you request to port this with the new provider. So glad to hear you've had a great experience! Drops out, poor IT assistance, they treat you like an idiot. The MATE team. We report on three main speed tiers for NBN plans: 25/5 (or NBN standard), 50/20 (NBN standard plus) and 100/40 (NBN premium). Regards, If you are experiencing issues, we will need to troubleshoot.... Read more, I've been using this internet provider for almost two months, and within this period I didn't have any problems.The internet works well for me for professional reasons (e.g. Mate Internet Review: The Verdict . We hope that wifi networking could be improve stabilise in my area. I am amazed by Mark from technical support today who provided prompt and knowledgeable solution. Read more. The service I have had is very effetive! video calls) and for entertainemnt (e.g. They worked out the issue however weren't prepared to refund the charge for the connection that wasn't even installed stating they still paid nbn for the month. Extremely Happy and more than HIGHLY RECOMMEND Mate!!! When I said this to the manager he said he saw no problem in it. They are fantastic until you have an issue.
Demarini Youth Usssa Bats, Royal Blue Hair On Black Girl, No Rinse Coil Cleaner, Cetaphil Vs Cerave, Where To Place Crystals In Your Bedroom, Summit Viper Ss, Spiral Staircase Replacement Treads, Vegan Butter Bean Soup, Ventura County Sheriff Live Conference, Light Mountain Henna Medium Brown, Char-broil Advantage 3-burner Gas Grill Assembly Instructions, Bay Area Weather Map Temperature,